Direct naar de contentDirect naar de footer

Hotel Maastricht is open!

Wij zijn heel blij dat we steeds meer gasten mogen verwelkomen. Zoals u wellicht weet is ons hotel nooit dicht gegaan voor overnachtingen. Vanaf 12 mei kunnen gasten in combinatie met een overnachting weer in onze restaurants ontbijten en dineren. Daarvoor hebben wij onze werkwijze en onze ruimtes op een aantal punten aangepast. Hierdoor kunt u veilig en ontspannen genieten in ons hotel. Op deze pagina leest u er alles over.

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen:

Overnachten

Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt en de deurklinken van alle deuren in ons hotel worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Al onze medewerkers wassen elk uur hun handen.

Eten & drinken

Ontbijt en diner in het restaurant
Vanaf 12 mei kunnen alleen gasten i.c.m. een hotelovernachting weer ontbijten en dineren in ons restaurant. Om alles soepel en veilig te laten verlopen hebben wij een aantal richtlijnen opgesteld:

  • Bij uw boeking op de website verzoeken wij u aan te geven hoe laat u wilt ontbijten en dineren;
  • Voordat u het restaurant betreedt vragen wij u om uw handen te desinfecteren;
  • Houd 1,5 meter afstand van personeel en andere gasten;
  • Houd u aan de aangegeven looproutes.

Heeft u vragen over deze procedures, stel deze gerust.

Roomservice
Voor gasten die liever op hun kamer ontbijten, lunchen of dineren hebben wij een lekkere roomservice kaart samengesteld. Wij brengen de maaltijden tot aan de deur van de hotelkamers.

Brunchen en Live Cooking
Helaas kunnen wij op dit moment geen brunch of Live Cooking aanbieden.

Terras en Brasserie
Helaas zijn op dit moment ons terras en de Brasserie gesloten. Vanaf maandag 1 juni zal Bar/Brasserie St. Pieter dagelijks geopend zijn van 11.00 - 17.00 uur voor al onze gasten. Na 17:00 uur is de brasserie enkel geopend voor gasten met hotelovernachting. Reserveren is verplicht.

Zwembad

Ons zwembad is geopend voor gasten met een verblijf in het hotel. Bij het inchecken informeren wij u over de beschikbare tijden en kunt u een tijdslot reserveren. Op deze manier kunt u er zeker van zijn dat het niet te druk is in het zwembad. Natuurlijk gelden in ons zwembad ook de hygiënevoorschriften zoals hierboven beschreven.

Fitness & Wellness

Helaas zijn onze fitness- en wellnessruimtes gesloten. Beautysalon Bell-Allure is op afspraak geopend. Klik hier voor meer informatie.

Veelgestelde vragen

Kunnen we weer in het restaurant eten?
Ja! U kunt als hotelgast, in combinatie met een overnachting, vanaf 12 mei weer genieten van het heerlijke ontbijt en diner in het restaurant van ons hotel. Bij het boeken van uw overnachting kunt u direct uw ontbijt én diner reserveren. Wij hopen snel ook weer gasten zonder overnachting te kunnen bedienen in onze restaurants en op ons terras. Dat is echter nu nog niet mogelijk.

Welke veiligheidsmaatregelen hebben jullie getroffen?
Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen. Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Deurklinken worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Wij wassen elk uur onze handen. Ons restaurant is opnieuw ingericht zodat u meer ruimte heeft en met minder mensen aan het eten bent. Hiervoor maken wij gebruik van een reserveringssysteem. Op verschillende plekken hebben wij desinfectiezuilen geplaatst zodat u snel en eenvoudig uw handen kunt desinfecteren.

Kan ik weer een kamer boeken?
Ja! Wist u dat ons hotel niet gesloten is geweest? U kunt direct boeken en ook weer gebruik maken van een aantal aantrekkelijke arrangementen. Bekijk hier onze arrangementen.

Kan ik weer komen lunchen of brunchen?
Nee, helaas zijn wij nog niet in staat om lunch of brunch te serveren.

Is de Live Cooking open?
Nee, vanwege de gezondheidsvoorschriften van de overheid kunnen we op dit moment geen Live Cooking aanbieden.

Is het zwembad open?
Ja, het zwembad is geopend voor gasten met een hotelovernachting. Bij het inchecken informeren wij u over de beschikbare tijden en kunt u een tijdslot reserveren. Op deze manier kunt u er zeker van zijn dat het niet te druk is in het zwembad. Natuurlijk gelden in ons zwembad ook onze hygiënevoorschriften.

Welke faciliteiten zijn er in het hotel geopend?
Enkel het zwembad is geopend voor hotelgasten.

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja, hotelgasten kunnen deze reserveren via valkfietsen.nl. De receptie heeft mooie fietsroutes (20/40/60km) van de omgeving voor u klaar liggen.

Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers
Versie 14 mei 2020