Direct naar de contentDirect naar de footer
;

Vergaderen in stijl

Hotel Van der Valk Maastricht is dé perfecte locatie voor al uw (zakelijke) bijeenkomsten als vergaderingen, meerdaagse conferenties of congressen, seminars, trainingen, productpresentaties of beurzen.

Onze 11 multifunctionele zalen zijn stuk voor stuk sfeervol ingericht en beschikken allemaal over natuurlijk daglicht. Door de diversiteit aan zaalcapaciteiten (tot 350 personen in één zaal) is er voor iedere vergadering of congres een geschikte ruimte aanwezig.

Comfortabele stoelen, airconditioning en moderne technische faciliteiten zorgen ervoor dat u het maximale uit uw vergadering kunt halen.

Uiteraard geniet u gedurende de dag van culinaire hoogstandjes tijdens uw koffie-breaks, lunch of diner.

Hotel Van der Valk Maastricht staat aan de basis van uw succesvolle vergadering!

Bij Hotel Maastricht geniet u in alle luxe en comfort van een succesvol congres! Zowel kleine als grote groepen, ééndaagse en meerdaagse congressen, bij Hotel Maastricht is het allemaal mogelijk!

Wij maken alles mogelijk, uw op maat gemaakte congres is mogelijk bij ons!

  • Persoonlijke service
  • 11 comfortabele zalen met flexibele zaalopstellingen
  • Aparte koffie-break corner
  • Een zakelijke en verzorgde omgeving
  • Alle moderne faciliteiten
  • Goede bereikbaarheid
  • Gratis parkeren

U en uw (internationale) gasten staan centraal, ons Banquet team zorgt ervoor dat het u aan niets ontbreekt.

Wij nodigen u graag uit een bezoek te brengen aan onze locatie en de mogelijkheden te bespreken!

Een compleet vergaderarrangement, voor één of meerdere dagdelen.

Hotel Maastricht biedt verschillende vergaderarrangementen, voor één of meerdere dagdelen. Wij bieden een totaalpakket, waarbij u als zakelijke gast geniet van een bijeenkomst met service en luxe.

4-UURS COMFORT ARRANGEMENT
(Exclusief lunch)

  • Zaalhuur plenaire zaal (1 dagdeel)
  • Onbeperkt koffie- en theeassortiment en frisdranken vanuit onze coffeecorner
  • Flessen (bruisend) water, pepermunt en koekjes op tafel
  • Gebruik van één flipover & stiften in de zaal
  • Gebruik van de beamer en het projectiescherm in de plenaire zaal
  • Officekit met conferentiebenodigdheden
  • Schrijfmaterialen (A5 blok en balpen)
  • Gratis WIFI
  • Zoetigheid tijdens de ontvangst
  • Ochtend- of middagbreak met refreshments

Vanaf € 21,50 per persoon
(Gebaseerd op >100 personen)

8-UURS COMFORT ARRANGEMENT
(Inclusief lunch)

  • Zaalhuur plenaire zaal (2 dagdelen)
  • Onbeperkt koffie- en theeassortiment en frisdranken vanuit onze coffeecorner
  • Flessen (bruisend) water, pepermunt en koekjes op tafel
  • Gebruik van één flipover & stiften in de zaal
  • Gebruik van de beamer en het projectiescherm in de plenaire zaal
  • Officekit met conferentiebenodigdheden
  • Schrijfmaterialen (A5 blok en balpen)
  • Gratis WIFI
  • Zoetigheid tijdens de ontvangst
  • Ochtend- en middagbreak met refreshments
  • Luxe business lunch

Vanaf € 40,50 per persoon
(Gebaseerd op >100 personen)

12-UURS COMFORT ARRANGEMENT
(Inclusief lunch & diner)

  • Zaalhuur plenaire zaal (3 dagdelen)
  • Onbeperkt koffie- en theeassortiment en frisdranken vanuit onze coffeecorner
  • Flessen (bruisend) water, pepermunt en koekjes op tafel
  • Gebruik van één flipover & stiften in de zaal
  • Gebruik van de beamer en het projectiescherm in de plenaire zaal
  • Officekit met conferentiebenodigdheden
  • Schrijfmaterialen (A5 blok en balpen)
  • Gratis WIFI
  • Zoetigheid tijdens de ontvangst
  • Ochtend- en middagbreak met refreshments
  • Luxe business lunch
  • 3-gangen business diner exclusief dranken

Vanaf € 69,00 per persoon
(Gebaseerd op >100 personen)

Voor meer informatie neemt u gerust contact op met onze zaalreserveringsafdeling!