Staat het antwoord op uw vraag niet hieronder? De hotelreceptie is 24 uur per dag bereikbaar.
Alarm / ambulance
In geval van nood, neem direct contact op met de hotelreceptie (toets 9). Wanneer u een ambulance nodig heeft bel 0-112. Informeer de hotelreceptie direct aangaande uw oproep en voor EHBO assistentie.
Apotheek / (Tand)arts / Medische hulp
Voor het bereiken van een dienstdoende huisarts, tandarts of apotheek is onze hotelreceptie bereikbaar (toets 9).
Auto- / fiets- en wandelroutes
Diverse routes zijn verkrijgbaar bij de hotelreceptie.
Badjas / Badkleding / Slippers
Bij de hotelreceptie kunt u een badjas en slippers huren. De kosten hiervan zijn €15 per set. Ook is er basic badkleding te koop voor €10 per badpak of zwembroek.
Bagage
Bij de hotelingang staan bagagekarren tot uw beschikking. Verder kunt u uw bagage bij het in- en uitchecken tijdelijk opslaan in de bagageruimte op de begane grond.
Beauty
Via de hotelreceptie kunt u beautybehandelingen reserveren. Een overzicht van de verschillende behandelingen vindt u bij de hotelreceptie. Let op: daar de behandelingen op basis van beschikbaarheid zijn, is de kans groot dat er last minute geen plek meer is.
Berichten / Post
Elk voor u bestemd bericht wordt bij de hotelreceptie voor u bewaard of naar uw kamer gebracht.
Betaalmiddelen
De volgende betaalmiddelen worden geaccepteerd: Contant, Pin, Van der Valk Cadeaukaarten en de volgende creditcards: American Express, Diners Club, Euro/Mastercard en Visacard.
Bezienswaardigheden / Toeristische informatie
In de lobby vindt u een informatiehoek en ook onze medewerkers kunnen u informeren over tal van activiteiten en bezienswaardigheden in de regio.
Brand
Bij het ontdekken van brand dient u als volgt te handelen:
- Blijf kalm!
- Sla alarm via de handbrandmelder in de gang en waarschuw de receptie.
- Sluit ramen en deuren. Blijf laag bij de grond in geval van rook. Laat uw bezittingen achter.
- Verlaat meteen het gebouw via de (nood)uitgangen, gebruik géén liften.
- Volg aanwijzingen van hotelpersoneel en hulpdiensten op.
Camera toezicht / Privacy
In deze accommodatie is cameratoezicht in de openbare ruimte. Beelden zijn enkel toegankelijk voor de hoteldirectie en de Nederlandse autoriteiten. Volgens de AVG wetgeving gaan wij zorgvuldig om met uw gegevens.
Conferenties / Vergaderingen / Partijen
Hiervoor neemt u contact op met sales@maastricht.valk.nl
Dekens / Kussens / Handdoeken
Op uw kamer ligt een extra kussen in de kast. Een extra deken, dekbed, kussen of handdoek(en) worden op verzoek naar uw kamer gebracht. Al het bedlinnen is anti-allergeen en gewassen zonder bleekmiddelen.
Elektriciteit
De netspanning is 220 Volt. Universele adapters zijn verkrijgbaar bij de hotelreceptie.
Fietsen
Via de hotelreceptie kunt u fietsen of e-bikes huren. Ook informeren onze medewerkers u over de diverse fiets- routes in de omgeving.
Fitness
Op de derde etage van het hotel vindt u de fitness ruimte. Het gebruik van de fitness is voor eigen risico. Geopend tussen 07.00 uur en 22.00 uur.
Gevonden en verloren voorwerpen
Wanneer u iets gevonden of verloren heeft, wendt u zich dan tot de hotelreceptie.
Green & Orange Choice
Tijdens uw verblijf ontvangt u een e-mail over verschillende keuzes die betrekking hebben op de schoonmaak van uw kamer. U heeft de keuze uit 'Green Choice' of 'Orange choice'. Indien u green kiest, wordt de schoonmaak helemaal overgeslagen. Wanneer u orange kiest slaan wij de schoonmaak over, maar krijgt u wel schone handdoeken van ons. Wanneer u geen van deze opties kiest, maken wij de kamer regulier schoon. Mocht u extra amenities wensen, dan kunt u dit vragen bij de receptie.
Met het kiezen van green of orange choice hoeven wij minder te wassen en verbruiken we dus minder stroom, water en wasmiddel. Wat weer beter is voor het milieu!
Hotel Van der Valk Maastricht contactgegevens
Telefoon: 0031- (0)43-3873500.
Email adres is: info@maastricht.valk.nl.
Adres: Nijverheidsweg 35, 6227 AL Maastricht.
Website: www.hotelvandervalkmaastricht.nl
Huisdieren
Huisdieren zijn alleen toegestaan in de kamers op de eerste etage, op aanvraag en tegen bijbetaling. Ook zijn ze welkom in de lobby en Bar- Brasserie. In onze restaurants en Wellness zijn huisdieren niet welkom. Vraag naar de ontbijt/diner mogelijkheden. Informeer ook onze hotelreceptie wanneer ze alleen op de kamer achterblijven.
Huisregels
Om uw verblijf zo prettig mogelijk te maken vraagt men aandacht voor de volgende zaken: In het restaurant en de openbare ruimten van het hotel dient men gepast gekleed te gaan. Het volledige hotel is rookvrij. Indien er gerookt wordt, zal de directie €150,00 schoonmaakkosten in rekening brengen. Houdt u alstublieft rekening met andere gasten, wij verzoeken u tussen 22.00 uur en 07.00 uur de rust te bewaren in de hotelgangen. Er worden geen alcoholhoudende dranken geschonken aan personen onder de 18 jaar. Daarom vragen wij een geldig legitimatiebewijs. Het gebruik van verdovende middelen is in ons hotel niet toegestaan en resulteert in ontzegging van de toegang. Het volledige huis-regelement kan opgevraagd worden bij de hotelreceptie en staat op onze website.
Internet
In het gehele hotel beschikt u over draadloos internet. U kunt inloggen door het netwerk van Valk-Free-WiFi (KPN) te selecteren, vervolgens gaat u naar de internet browser. Hier accepteert u de algemene voorwaarden en kunt u inloggen.
(Internationale) telefoon
Hotelreceptie / Roomservice 9
Buitenlijn 0 + telefoonnummer
Internationaal bellen 0 + 00 + landnummer
Klachten/opmerkingen
Eventuele klachten en/of opmerkingen kunt u melden bij de hotelreceptie, in overleg met een Duty-manager doen wij ons uiterste best deze meteen op te lossen.
Kluis
Waardevolle voorwerpen kunt u in de kluis bewaren. Deze bevindt zich in de kast, onder de koffie- en thee faciliteiten. Het hotel is niet aansprakelijk voor verdwijning of diefstal van waardevolle spullen. Een gebruiksaanwijzing van kluis vindt u op de deur van de kluis.
Mindervaliden toilet
Het hotel beschikt over een openbaar mindervalidentoilet. Dit bevindt zich op de begane grond, naast de hotelreceptie.
Minibarpakket
Bij de hotelreceptie is een gekoeld minibarpakket à € 15,00 verkrijgbaar met o.a. frisdranken, bier, wijn en zoetwaren.
MVO
Wij zijn ons bewust van de invloed van onze bedrijfsactiviteiten op de omgeving en de maatschappij en wil hierin zodanig handelen, dat de natuurlijke omgeving ook voor toekomstige generaties behouden en beschikbaar blijft. Dit doet wij door duurzaamheid steeds verder te integreren in onze bedrijfsprocessen, diensten en producten (Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen).
Om dit te realiseren maken we bewuste keuzes en zoeken een balans tussen mensen, planeet en resultaat. Dit is een proces, geen eindbestemming. We zijn continue op zoek naar haalbare stappen om deze maatschappelijke verantwoordelijkheid in ons bedrijf vorm te geven. Om dit te bereiken geven we uitvoering aan een aantal maatregelen.
Niet storen
Indien u niet gestoord wenst te worden, hangt u het ‘NIET STOREN’ kaartje aan de buitenzijde van de kamerdeur. Schoonmaak van de kamer is mogelijk tussen 10.00 en 16.00 uur.
Nooduitgangen
Alle nooduitgangen zijn duidelijk aangegeven in het hotel en voorzien van noodverlichting.
Openbaar vervoer
Met lijnbus 7 bent u binnen 10 minuten in het centrum. De bushalte is direct voor het hotel, aan de kant van het brasserie terras. Voor informatie en tijdschema’s gelieve u te wenden tot de hotelreceptie. Ook kunt u hier een taxi bestellen.
Parkeren
U kunt uw auto op de gratis parkeerplaatsen parkeren. Het parkeerterrein is 24 uur per dag toegankelijk. Wij verzoeken u vriendelijk de auto niet voor de ingang van het hotel te parkeren, dit op last van de politie en brandweer. Parkeren op eigen risico.
Rookwaren
Sigaretten zijn niet meer verkrijgbaar in ons hotel.
Roomservice
Van 08.00 uur tot 10.00 uur is de ontbijtservice op de kamer mogelijk (gelieve de dag van te voren bestellen). U kunt verdere roomservice gerechten bestellen tussen 12.00 en 22.00 uur. Per bestelling zal een toeslag van €15,00 in rekening gebracht worden. Toets 9 om een bestelling te plaatsen.
Snoepautomaat
In de lobby van het hotel is een snoep-/drankautomaat aanwezig.
Strijkijzer
Een strijkijzer / strijkplank kunt u vragen bij de hotelreceptie.
Taxi
U kunt via onze hotelreceptie een taxi bestellen.
Televisie
U treft op uw kamer een televisie aan met nationale en internationale zenders. Het is helaas niet mogelijk om te streamen.
Toiletartikelen
Bent u iets vergeten, of zijn er niet voldoende toiletartikelen aanwezig op uw badkamer? Bij de hotelreceptie zijn diverse toiletartikelen (gratis) verkrijgbaar.
Topkoeling
Onze kamers beschikken over een topkoeling, deze functioneert door middel van het bedienen van het bedieningspaneel in uw kamer.
Vertrek
Op de dag van uw vertrek wordt u vriendelijk verzocht om uiterlijk om 11.00 uur uit te checken. Voor de Maastricht Suite en Business Suite geldt een uitchecktijd van 12.00 uur.
Wasserij / Stomerij
Het is mogelijk uw wasgoed door het hotel te laten reinigen. U kunt uw wasgoed op dinsdag t/m vrijdag (m.u.v. feestdagen) voor 09.00 uur bij de hotelreceptie afgeven in de speciale waszak welke zich in uw kast bevindt, dan krijgt u uw was dezelfde dag nog retour. Een formulier met prijzen kunt u vragen aan de receptie, deze dient u in te vullen met uw naam, kamernummer en vermelding van uw wasgoed en aantallen.
Wekservice
U kunt gewekt worden via de hotelreceptie. Dit kunt u van te voren aangeven (toets 9).
WIJ WENSEN U EEN FIJN VERBLIJF!