Direct naar de contentDirect naar de footer
Powered by GooglePowered by Google

VERGADEREN IN STIJL

Comfortabel en efficiënt vergaderen? Dat kan zeker in één van onze 10 nieuwe comfortabele meetingruimtes/zalen.

Door de goede bereikbaarheid aan de A2zijn wij dé perfecte locatie voor uw vergadering, event, congres of condoleance.

Onze standaard is dat wij u vele extra's bieden. De perfecte basis om het maximale uit uw bijeenkomst te halen.

Alle voordelen op een rij

  • 10 multifunctionele zalen & boardrooms met daglicht
  • Luxe businesslounge met onbeperkt koffie, thee, frisdranken en vers fruit
  • Individueel verstelbare climate control
  • Nieuwste apparatuur
  • Gratis en high-speed WiFi
  • Makkelijk bereikbaar aan de A2
  • Ruime gratis parkeergelegenheid

Vergaderarrangementen

  • Vergaderarrangementen

    1/3 Meeting dagdeelarrangement

    Onbeperkt koffie, thee en frisdranken in breakout ruimte

    Refreshmentbuffet met vers fruit & verfrissende tussendoortjes
    Een assortiment zoete lekkernijen
    Flessen (bruisend) water en pepermunt op tafel in uw meeting ruimte

    € 19,50 per persoon inclusief BTW en exclusief zaalhuur

  • Vergaderarrangementen

    2/3 Meeting dagarrangement met lunch

    Onbeperkt koffie, thee en frisdranken in breakout ruimte

    Refreshmentbuffet met vers fruit & verfrissende tussendoortjes
    Een assortiment zoete lekkernijen
    Flessen (bruisend) water en pepermunt op tafel in uw meeting ruimte

    Business lunch

    € 39,50 per persoon inclusief BTW en exclusief zaalhuur

Sales support

Sales support

Heeft u vragen, wilt u reserveren of wilt u een rondleiding op locatie? Wij helpen u graag.

Tot snel!

Valérie, Kelly & Jessy

☎️ +31 (0)43 -3873500 (optie 3)
📧​ sales@maastricht.valk.nl.